Gouds fietsoffensief (2-daagse)

Archief 2014
gerardglasbergen
Site Admin
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-04-2008 03:46

Bericht door gerardglasbergen » 31-12-2013 13:38

@Jacques: Ik ben wel bereid om routes te plannen en een accommodatie te scoren.

Het lijkt tot nog toe dat 9/10 mei de voorkeur heeft. Heeft ook het voordeel dat het buiten de meeste vakanties valt en er dus ruime keuze is aan accommodaties. Ieder die nog niet heeft gereageerd (op datum en locatie), doe dat alsnog SVP.


Gerard G.

gerardglasbergen
Site Admin
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-04-2008 03:46

Bericht door gerardglasbergen » 31-12-2013 18:24

Even voor accommodaties gekeken. Er zijn nog wel een aantal hotels in het Moezelgebied. Voor 35 Euro pp inclusief ontbijt ben je klaar. Lijkt me redelijk. Ik kan eventueel al boeken voor 20 personen, aangezien je kostenloos kunt annuleren...

Jeugdherberg in dat gebied - op redelijk berijdbare afstand en dicht bij heuvels lijken vol. Wel mogelijkheden in de Eifel, maar daar minder uitdagende routes. Herstel - toch wel uitdagende routes in de noord eifel.

Arthur van Werkhoven
Berichten: 152
Lid geworden op: 20-10-2008 16:19

Bericht door Arthur van Werkhoven » 04-01-2014 13:56

Ik heb nog wat goed te maken van vorig jaar, dus zeker wil ik mee! Op datumprikker heb ik mijn voorkeur aangegeven. Volgens mij komen we daar wel uit.

gerardglasbergen
Site Admin
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-04-2008 03:46

Bericht door gerardglasbergen » 04-01-2014 16:16

Gezien al de responses het volgende overzichtje (schrik niet):

Datum weekend: 9 en 10 mei is het enige weekend waar iedereen kan. Latere data zijn er meerderen die niet kunnen. Het lijkt me dan redelijk om dit weekend vast te leggen. Verlenging met overnachting kan geregeld worden. Nader te bepalen wanneer deelnemerslijst bekend is.

Locatie: Voor wat betreft locatie zijn er veel stemmen voor de Moezel. Uit ervaring kan ik zeggen dat het een ideel fietsgebied is. Lijkt me ook goed om dit vast te leggen

Hotel: Omdat het aantal accomodaties voor een groep op één plek snel afneemt heb ik de vrijheid genomen een optie te nemen van 16 plaatsen (5 kamers) in Cochem, een erg leuk plaatsje aan de Moezel. Hotel is http://www.booking.com/hotel/de/altes-w ... us.nl.html en kosten zijn gemiddeld 38.75 euro pp inclusief ontbijt. Annuleren of veranderen kan tot 2 mei. Er zijn nog meer kamers beschikbaar, mochten er meer aanmeldingen zijn. Maar laat dat dan wel snel weten. Vol = vol en betekent bij de buren logeren.

Organisatie:Ik kan op zich nog wel een extra regelneef gebruiken om de organisatie verder af te wikkelen. Wie biedt?

Deelnemers: Gezien de poll en huidige reacties ga ik uit van (16):
Arthur Glasbergen
Arthur van Werkhoven
Daan van der Hoeven
Ed Ouwerkerk
Ewald Mauritz
Gerard Glasbergen
Gerard Krijgsman
Gilles Boon
Henk Aalbers
Henk Boon
Jacques Rozendaal
Jan Wiebe Glasbergen
Jeroen van Rumpt
Mark Boon
Richard Slingerland
Wim van Hell

Als iemand er onterecht bij staat of wordt gemist, geef dat dan aan, dan zal ik het updaten.

Spelregels:
- Als je je hebt opgegeven en meld je af na 30 april, betaal je 38.75 euro voor het hotel - tenzij er schrijnende omstandigheden zijn dan delen we de schade.
- Voorstel: uitgangspunt voor de vergoeding chauffeurs vanuit Gouda:10 euro per persoon of per fiets. Dus 4 personen en 4 fietsen geeft je 80 euro. Twee personen en 6 fietsen ook.
- Ik denk dat we de kosten weer beperken tot onder de 100 euro pp, zeker als we 4 personen per auto kwijt kunnen. 100 euro te betalen op vrijdagochtend 9 mei bij mij of andere organisator. Of van te voren overmaken. Wat er over is wordt verdeeld.
- Als je 8 mei wilt vertrekken - regel je het hotel voor die nacht en vervoer op eigen gelegenheid. Je krijgt dan 20 euro korting op de kosten. Dit laatste geldt voor ieder die op eigen gelegenheid gaat (Arnhem/Zwolle etc.)

Oh ja - de beste manier om veranderingen door te voeren, is om mede-organisator te worden.

Grtz,

Gerard

ewald
Berichten: 107
Lid geworden op: 02-02-2008 12:17

Bericht door ewald » 04-01-2014 16:46

Hoi Gerard,

Dat ziet er al geweldig uit zeg.
Ik wil me eventueel wel bij je aansluiten om een en ander te organiseren.

Gr,
EWald

Richard
Berichten: 265
Lid geworden op: 21-01-2008 18:39

Bericht door Richard » 04-01-2014 20:12

Zojuist heb ik de datum geprikt op 9 en 10 mei.

Cochem is een leuk plaatsje in een zonnig gebied en Gerard heeft een neus voor mooie routes, dus dat wordt vast een prachtig fietsweekend. Wat mij betreft boek je dat hotel alvast, Gerard.

Tijdens de fietsborrel kunnen we de details bespreken en ook afspreken wie Gerard helpt bij de organisatie.

Groet, Richard

gerardglasbergen
Site Admin
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-04-2008 03:46

Bericht door gerardglasbergen » 06-01-2014 18:56

Hotel ligt vast, maar kan nog gratis worden geannuleerd tot een week voor het weekend.

Heeft er iemand een idee of 16 plaatsen genoeg is? Weten jullie van mensen die niet op de lijst staan, maar mogelijk wel mee willen? Er zijn nu nog kamers vrij en bijboeken is piece of cake, maar moet wel realistisch zijn.

Mooi Ewald! Dan hebben we het er wel verder over tijdens de borrel.

jacquesr
Berichten: 259
Lid geworden op: 02-02-2008 11:19

Bericht door jacquesr » 06-01-2014 20:13

Ik heb Wim vandaag gesproken. Hij gaat mee!

Jan Rijfers is er de 25ste ook bij. Ik vermoed dat hij na die avond wel om is en ook meegaat.

jacquesr
Berichten: 259
Lid geworden op: 02-02-2008 11:19

Bericht door jacquesr » 06-01-2014 20:20

Dit was de lijst van de vorige keer minus de personen die zich al weer hebben opgegeven:

Andries Koops
Ed Raket
Martin van der Grond
Daan van der Hoeven
Marius van der Hoeven
Jan Willem van Es
Teun Vermeer

Misschien dat mensen even kunnen checken in hun omgeving of deze personen nog interesse hebben.

Richard
Berichten: 265
Lid geworden op: 21-01-2008 18:39

Bericht door Richard » 06-01-2014 20:57

Ik denk dat we niet actief hoeven te werven bij mensen die onze vaste groep niet kennen. Die 16 plaatsen zullen vermoedelijk snel vergeven zijn. Ed Ouwerkerk mailde mij dat hij ook mee wil, en ik verwacht Daan en Marius vd Hoeven ook nog wel.

Plaats reactie